איך למכור בקלות?
כדי לענות על השאלה "איך למכור בקלות?" אנחנו צריכים להבין באופן די גדול איך המוח של הלקוחות שלנו עובד . זה לא מסובך אך ברגע שנבין את זה נבין את הבעיה המהותית במכירה ובשיווק שבהם השתמשנו עד היום.
המוח של בני האדם התפתח באופן אבולוציוני. בעוד החלק הקדום משותף גם לבני האדם וגם לחיות, החלק המאוחר יותר, זה שמאפשר לבני האדם חשיבה, בחירה או הסקת מסקנות לעתיד התפתח מאוחר יותר באבולוציה.
כשאנחנו כבעלי עסקים מנסים לפנות ללקוחות, אנחנו יכולים לפנות במספר דרכים או פנייה למוח המאוחר של הלקוחות שלנו או פנייה למוח הקדום שלהם.
הפנייה למוח המאוחר של הלקוח משמעותו פנייה לרציונאל, ללוגיקה, להבנה. טכניקות של שכנוע נכנסות בדיוק למשבצת הזאת שבה מנסים להשפיע על הלקוחות. 5% מההחלטות שהלקוח לוקח מתרחשות בחלק הזה.
לעומת זאת, הפנייה למוח הקדום היא פנייה שונה כי כשאנחנו פונים אליו אנחנו לא פונים לרציונאל או ללוגיקה מסוימת. אז איך כן פונים אליו? פונים לביולוגיה או לפסיכולוגיה הבסיסית של הלקוחות שלנו. פנייה זו מתרחשת מתוך הבנה שהמוח הקדום של הלקוח הוא מהיר יותר בעיבוד שלו ובעל יכולת השפעה רבה יותר על הלקוח הפוטנציאלי שלנו. דרך הפנייה למוח הקדום, נוכל למכור בקלות רבה יותר ועם מינימום מאמץ.
95% מההחלטות שהלקוח לוקח מתרחשות בחלק הזה.
מקור sales brain
רוב בעלי העסקים פונים לחלק המאוחר אבולוציונית במוח של הלקוחות שלהם, במוח של בני האדם.
במקום לפנות ל95%, הם פונים ל-5%.
הם מנסים להתמקח, לשכנע, להסיר את המגבלות ואת ההגבלות של הלקוח.
כתוצאה מכך מי שמדבר עם הלקוח צריך:
כך שבמקום שאותם העסקים ימכרו בקלות, הם משקיעים מאמצים רבים מעבר למה שהם צריכים כדי שהלקוחות שלהם יקנו מהם.
בעלי עסקים שפועלים בצורה חכמה מבינים שלא הלוגיקה היא זו שקובעת במוח של הלקוח שלהם אלא אלו בדיוק הדברים הקטנים שקובעים את ההבדל.