הרבה מאד אנשים בטוחים שמה שיוצר את המכירה בכלי השיווק זה: טרנדים, אסתטיקה וטקסט טוב.
המדע כיום כבר יודע את הסוד האמיתי שכל אלו ממש לא יוצרים מכירות. אלו יכולים ליצור לייקים באופן רגעי אך הם אינם מספיקים כדי לייצר את המכירה עצמה.
המכירה עצמה היא הרבה יותר מורכבת בתוך מוחו של הלקוח.
את אותה המורכבות פותרת שיטת נוירוביזנס שמבוססת על הידע הנוירולוגי והפסיכולוגי לאופן שבו הלקוח מחליט האם לרכוש או לא.
רוב אנשי השיווק ובעלי העסקי פשוט לא מכירים את השיטה ולכן ממשיכים להסתפק במכירות שלא ממצות את הרף שאליו הם יכולים להגיע. לא מדובר בשיטת שיווק רגילה, אלא בדרכים מוכחות שמפעילות בני אדם להגיד "כן".
השיטה כוללת מספר שלבים חשובים:
חברת MARS במשך חמש שנים בדקה כל קמפיין שיצא לשוק באמצעות העקרונות המדעיים של הNeuroBusiness. התוצאה היא גדילה של 35% באפקטיביות הקפיינים שלהם. אפקטיביות הקמפיינים גדלה מ-45% ל-75%.
השירותים שלנו:
אנחנו עושים בדיקת רנטגן לכלי השיווק שלכם: עוברים עליהם מ-א' ועד ת' על מנת להתאימם לעקרונות הרכישה הלא מודעים של הלקוח.
בסיום התהליך תקבלו דו"ח מקיף לשיפור כלי השיווק על מנת להגדיל את אחוז המכירות. הדו"ח יכלול דוגמאות והמחשות של שינויים שניתן לשנות באופן מיידי ובקלות רבה. אתם מיישמים ועושים את השינוי ורואים את המכירות רק גדלות.
הדו"ח יכלול בין היתר:
כלי שיווק רלוונטיים:
נוירו שיווק נוירו-שיווק נוירו-ביזנס נוירומרקטינג נוירושיווק neuromarketing neurobusiness נוירוביזנס נוירו ביזנס המדע מאחורי העסק המדע שמאחורי הרכישה מדע עסק איך לעשות כסף להשפיע על הלקוח השפעה על הלקוח מה משפיע על הלקוח שיר מייגן