נוירובזינס זה מדע הרכישה שמבוסס על חקר המוח- מה גורם לאנשים להגיד כן.
חקר המוח בודק תגובה מוחית, רגשות, עוצמת פעילות מוחית והפעלת איזורים ספציפיים במוח שאותם מיישמים בחקר ההתנהגות. אותם הממצאים של חקר המוח משפיעים על ההחלטות הלא מודעות של הרוכשים באמצעות השפעה על תהליכים נוירולוגים וביולוגיים ממצאים אלו גורמים לצרכן להגיד "כן".
כיום כל השוק מול הלקוח מתבסס על ממצאים התנהגותיים בשביל להשפיע על הרכישה הלא מודעת של הלקוח.
במקום להתבסס וללמוד מהמקור- מהמוח עצמו, כולם לומדים מהתוצר- ההתנהגות.
הכללים והעקרונות של המוח נשארים זהים תמיד, ההתנהגות היא זו שמשתנה כל הזמן לאור הקשרים העצביים במוח שקשורים לגורמים חיצוניים, אישיותיים וסביבתיים.
לכן, ביסוס ההשפעה על התנהגות מתבסס על דבר חולף, שמשתנה . התבססות על השפעה דרך המקור הנוירולוגי היא קבועה, יציבה ואמינה לאורך זמן.
בפעם הראשונה בתולדות הפרסום, למשווקים יש כעת גישה לידע שמוציא את הניחוש מהמשוואה.
NeuroMarketing מבוסס על ההבנה כיצד פועל המוח והקשר שלו לקבלת החלטות מסחרית. תחום זה כעת זוכה לתשומת לב על ידי המותגים המובילים בעולם ביניהם: קוקה קולה, BMW, אפפל, צ'יטוס ועוד מותגים רבים וטובים.
באמצעות הNeuroMarketing המשווק והעסק עצמו כעת יכולים לקבל ידע וודאי על הבחירה של הרוכשים עוד לפני שהתקיימה הרכישה עצמה. ידע זה לא מבוסס על ניחושים אלא על ידע נוירולוגי, ביולוגי מתוך תחום מדעי המוח.
בשנת 2003 פירסם Gerald Zaltman דרך אוניברסיטת הווארד את אחד המאמרים הראשונים שיוצרים את ההכלאה בין תחום חקר המוח לבין עולם השיווק והפרסום.
המחקר של זלטמן הוכיח שהרגש מניע את בני האדם. 95% מההחלטות מונעות מתוך רגש ואילו רק 5% בסיסן בהגיון. במקום לדבר על יתרונות או תועלות כפי שלימדו אותנו בבית ספק לשיווק, יש לדבר אל הרגש- לא אל הצרכים.
כך בעלי החברות הגדולות בעולם החלו לגייס את מכשירי דימות המוח לטובת מחקרים שיווקיים ופרסומיים. הכל רק במטרה אחת – להבין מה מניע את האנשים להגיד "כן".
המידע בתחום יכול לשמש את המשווקים ואת המפרסמים. איננו מדברים רק על אופן כתיבת ושיוף המסרים, אלא על האופן שבו נכון להציג את אותו המידע. כעת אנו יודעים כיצד נכון להציג את המידע אם מבחינת מלל ואם מבחינת תמונה או מבחינה חושית.
מה שהמוח תופס זה הרבה יותר מהמסר, הוא תופס תמונה שלמה שכוללת גם את הפרטים הקטנים ביותר. הפרטים הללו יכולים להשפיע בצורה ניכרת על השאלה האם תתבצע רכישה או לא. ולכן, גם השינוי הקטן ביותר יכול ליצור את ההשפעה הגדולה ביותר.
אותו המידע שנחשף עם מהפכת המוח, מסייע בתחום הפרסום והשיווק לרבות: קמפיינים, מיתוג, תמחור, אתרי אינטרנט, עיצוב גרפי, רשתות חברתיות, מערכות דיוור, עיצוב חנויות וחלונות ראווה ויצירת אסטרטגיה מקיפה לרכישה מוגברת.
במקום לערוך מחקר אישי מקיף שכולל מכונות הדמיית מוח, ניתן פשוט לקבוע פגישה כדי לקבל ייעוץ עם מידע מותאם אישית שיאפשר גם לכם להיות בחוד החנית בתחומכם.
מקסום תקציב הפרסום במדיה ובשטח- יותר לקוחות, יותר מכירות באותו התקציב
הגדלת סל קנייה ממוצע ללקוח
להיות בשורה ראשונה עם החברות הגדולות בעולם ולהקדים את השוק בארץ
מתן כלים חדשניים שיעזרו לכם לבצע את התפקיד שלכם בהתאם למגמות ולשינויים בשוק