מאחורי הקלעים של הלקוח

איפה הגורילה?

איך להביא לקוחות ולהפסיק להבריח לקוחות פונאציאליים

אחד הניסויים היותר מוכרים הוא הניסוי של דניאל סימונס. הניסוי נערך בשנת 1999 ובמסגרתו רואים שתי קבוצות מתמסרות בכדור. קבוצה שלובשת חולצות לבנות וקבוצה שלובשת חולצות שחורות.

הצופים בסרטון מתבקשים  לספור את כמות המסירות של הקבוצה הלבנה.

במידה ואתם מכירים את הסרטון תמשיכו לקרוא, במידה ואתם לא מכירים את הסרטון, מומלץ לצפות בו לפני שתמשיכו.

הסרטון הוא סרטון שמבקש ממך לספור את כמות המסירות שעשתה הקבוצה הלבנה. בעוד שאנחנו כצופים מרותקים למסך, לספירות, להתמסרויות ומנסים לעמוד בקצב, דבר אחר ובלתי צפוי מתרחש על המסך- מופיעה גורילה. הדבר הוא כל כך בלתי צפוי אך אנחנו לא שמים לב כלל וכלל לגורילה שמופיעה על המסך. 

אנשים שמפעילים את הסרטון שוב מופתעים לגלות את הגורילה שהתהלכה לה שם- איך הם לא ראו אותה בפעם הראשונה?

הסרטון הזה בא, מראה ומדגים לנו את יכולות הקשב האנושיות. איך קשב הוא משאב מוגבל ועד כמה שהיינו רוצים לחשוב ששיש לנו שפע של קשב, למעשה הקשב שלנו הוא הרבה יותר מוגבל ממה שאנחנו חושבים- עובדה שלא ראינו את הגורילה.

משמעות הדבר היא שאנחנו לא יכולים לעשות מספר דברים במקביל. אנחנו אולי חושבים שאנחנו מסוגלים, אבל הקשב שלנו לא יכול להתחלק למספר דברים במקביל.

כמו בחיים של בני האדם כך גם הלקוחות שלנו- הם לא מסוגלים לעשות מספר דברים במקביל. הם לא יכולים להפנות את הקשב שלהם בו זמנית לכמה אלמנטים. כך במקום להביא את הלקוח עד אלינו אנחנו נוטים להבריח אותו שלא במתכוון.

אתה פוגע בקשב של הלקוחות שלך

בפעמים רבות בעלי עסקים לא מפנימים שהם פוגעים בקשב של הלקוחות שלהם. שבהם במו ידיהם הם אלו שגורמים ללקוח להפסיק להקשיב להם. ואיך הם עושים זאת? רק כי הם לא הפנימו שהקשב שלנו הוא משאב מוגבל.

למה אסור לפגוע בקשב של הלקוח:

מה אתם מעדיפים?

לתאם פגישה בזמן שנוח לכם?

השאירו פרטים ואחזור אליכם

אתר זה מוגן ע"י reCAPTCHA וע"י  מדיניות הפרטיות ותנאי השימוש של גוגל.

איזה כיף, נדבר ממש בקרוב!

יצרת משהו לעסק לפי עקרונות הNeuroBusiness?

שלח לנו כדי שנראה!

התוצרים והעסקים הנבחרים יפורסמו ויתוייגו

אתר זה מוגן ע"י reCAPTCHA וע"י  מדיניות הפרטיות ותנאי השימוש של גוגל.

בואו נקבע למתי שרק נוח לכם