מאחורי הקלעים של הלקוח

הלקוח יהיה מוכן לשלם יותר!

איך הלקוח מחליט האם המחיר יקר לו זול לו? האם הוא מוכן לשלם את המחיר של המוצר או השירות שלך או לא? ההחלטה הזאת, האם המוצר יקר או לא מתקבלת במוחו של הלקוח. שם הוא מחליט האם הוא מוכן לשלם יותר הוא שהוא לא מוכן לשלם יותר.

הלקוח מחליט את שווי המוצר שלך או השירות שלך עוד לפני בכלל שהוא שמע כמה זה עולה. רק באמצעות מבט אחד, הלקוח כבר יכול להעריך כמה המוצר או השירות שלך עולים וכמה הוא יהיה מוכן להשקיע.

הערכת השווי הכספי מתרחשת בפחות משנייה

הלקוח הפוטנציאלי שמגיע אלייך כבר מעריך את שווי המוצר או השירות שלך עוד לפני שהוא הבין או ראה כמה הם עולים. כשהוא נפגש לראשונה עם המוצר שלך או עם התיאור שלו הוא בוחן אותו בפחות משנייה. הוא בוחן את המוצר שלך ומעריך אותו: האם זה בשבילו או שזה לא בשבילו, האם הוא יכול ומוכן לשלם את המחיר או שהוא לא מוכן לכך.

ההערכה הזו שמתרחשת במוח, מתרחשת בפחות משנייה אחת. הערכה של תפיסה של מה שאתה מציע מול הערכת המחיר שהוא שווה לדעת אותו הלקוח הפוטנציאלי. התפיסה הזאת שמתרחשת במוחו של הלקוח היא תפיסה יחסית. עד כמה שהיינו רוצים לחשוב שההכרעה הזאת נעשית במושגים מוחלטים, ברוב המקרים זה ממש לא נכון.

לדוגמא: האם 5,000 ש"ח זה יקר או גבוה?

אם מדובר על קניית מחברת מדובר על מחיר גבוה מאוד.  אנחנו רגילים שמחירי המחברות בדרך נעות החל מ10 ש"ח ועד ל200 ש"ח. על כן המחיר של 5,000 למחברת יראה לנו כמחיר מאוד יקר ביחס לקטגוריה שמוצעת.  לעומת זאת, מכונית ב5,000 ש"ח תראה כמאוד זולה, המחיר יראה לנו כממש מצחיק . כל כך מצחיק עד שתדעו בוודאות שעם המכונית הזאת מגיעות תקלות רבות ותצפו לראות מולכם מוכנית ישנה מאד ומתפרקת. למה? כי אתם יודעים בדרך כלל מה הוא השווי של מכונית, מה הוא טווח המחירים. 

כשאנחנו בוחנים קצת לעומק את תפיסת המחירים, אנחנו נראה ונבין שגם בתוך קטגוריה נתונה, ניתן לשחק עם המחירים כך שהלקוח יסתכל על אותו המחיר בתפיסה שונה.

התפיסה תיווצר רק כי עיצבנו את הנראות של הדברים בצורה קצת אחרת.

איך משנים תפיסה למחיר ?

מה אתם מעדיפים?

לתאם פגישה בזמן שנוח לכם?

השאירו פרטים ואחזור אליכם

אתר זה מוגן ע"י reCAPTCHA וע"י  מדיניות הפרטיות ותנאי השימוש של גוגל.

איזה כיף, נדבר ממש בקרוב!

יצרת משהו לעסק לפי עקרונות הNeuroBusiness?

שלח לנו כדי שנראה!

התוצרים והעסקים הנבחרים יפורסמו ויתוייגו

אתר זה מוגן ע"י reCAPTCHA וע"י  מדיניות הפרטיות ותנאי השימוש של גוגל.

בואו נקבע למתי שרק נוח לכם